Stekt laks i kokosolje. Skeptisk?

 

Det er lenge siden jeg har spist laks, så det var på høy tid. Jeg har byttet ut smør med Cocosa fordi jeg skulle teste det ut i forhold til matlaging og baking. Sistnevnte har det ikke blitt mye tid til enda, men jeg må si jeg er fornøyd så langt når det gjelder matlaging med Cocosa. Cocosa er økologisk og det er kaldpresset av ferskt kokoskjøtt.



Ingredienser:

1 Laksefilet

1 Pitabrød

En neve spinatblader

1/2 Tomat i båter

Ca 1ts Cocsa

Krydder som salt, pepper og hvitløkspulver

 

Slik gjør du:

Sett på ovnen. Ha 1ts  cocosa i en varm stekepanne og stek laksen ca 4 minutter på hver side. Dette ser du an selv. Legg ett pitabrød i ovnen å følg tiden som pakken viser. Legg spinat fint på et fat og legg tomatskiver rundt. Legg det varme pitabrødet på salaten og legg laksen oppå brødet. Avslutt med å krydre. Er du redd at maten skal smake kokos så gjør den ikke det. Nytes med et glass med vann.
Fristet dette så prøv det gjerne ut.

 

#Laks #Sunn #Sunt #Spinat #Middag #Middagstips #salat #Inspirasjon #Mat #Cocosa #Gymgrossisten #Xlife #Xlife_no


(Trykk på navnet mitt nedenfor)

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg