Lenge lever barnet i meg.

 

Her om dagen var jeg i mitt barnslige humør, igjen. En utfordring er noe jeg gjerne tar i mot, men det er ikke alltid at jeg er like modig.

 

 

Jeg fikk en utfordring i fra en følger om å stå på hodet inntil en vegg, men jeg turte ikke å prøve. Men, jeg begynte heller på en mykere måte. Nemlig i sofaen. Jeg kunne tross alt ramlet utenfor, men jeg tok risikoen.


Å med en arm i et sekund. Det ble litt vanskeligere å holde balansen på et mykt underlag. 
Men, jeg gjorde det i så fall.

God lillejulaften til dere alle mine lesere. Håper dere alle husker å puste godt med magen i dette rushet.

 

 

#Lillejulaften #Jul #Utfordring #gymnastikk #oppned #Betterbodies

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg