Stikker innom for å ønske dere alle en riktig god jul.

En riktig god jul ønskes til dere alle. Julen hjemme i mitt eget hjem for første gang, det er stort. Jeg skal for første gang stå for å ha alt i fra pålegg til julemat i boks. Det er stas. 

 

 

I går hadde jeg besøk av et av mine søskenbarn. Hun hjalp meg med pynting av juletreet. Hadde bare kuler så var redd det kom til å bli for lite, men jeg synes det akkurat passe.



En god kos for et gjennomført arbeid.

 

Nå skal jeg fortsette å se askepott før jeg setter frem julebakst og litt sjokolade. Håper dere alle får en riktig fin jul. 

 

#Juletre #Pynt #Fådetfint #Interiør #Julestemning #Jul #Familie

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg