Jeg kom til semifinalen i cup på Frøya!!

 

Jeg var med på fotballcup på Frøya i går. Jeg fikk brukt mine fotball skills som jeg ikke har brukt siden cupen i fjor. Jeg blir helt stiv i beina med en gang det kommer en ball i mot meg. Litt uvant kan man si. Hele dagen i går gikk med på å løpe etter ball, snakke med tidligere skolevenner og komme seg til semifinalen. Jeg la inn noen innlegg som ble til mål. Jeg fikk faktisk dunket inn ett mål selv også. Det hjalp litt på selvtilliten. 

 

Jeg er ikke god i fotball lenger. Jeg var mye flinkere for ti år siden da jeg spilte mer aktivt i friminuttene og hadde gym på skolen. Men, dette er jo bare gøy.

 

Det er den eneste treningen jeg har gjort den siste uken. Har tatt noen pullups bare, men aldri kjørt noe sett. Bare tatt 6-7 stk å ferdig med det. Har vært godt og nødvendig å slappe av. Ikke har det blitt noe festligheter heller. Noe som har vært tradisjon, men jeg har vært trøtt og sliten etter alt som har vært før jul med flytting på hjemmefronten. Å ikke minst oppussing og pakking av varer på jobb. Vært lite rom for å slappe av, så det å holde seg rolig har forsåvidt vært ganske greit det også. 

 

Det har blitt mye god mat, mye avslapping og lite forpliktelser. Vært utrolig godt. Greit å få ladet opp batteriene litt også, men det er alltid godt å komme tilbake til rutinene. Det skal bli godt å begynne på med NOKA, trening og det daglige. Mye snop og det daglig, det holder med en uke. Men, som jeg setter pris på det også.

 

Godt å skille mellom ferie og hverdag. Helg og ukedag. Det er noe jeg verdsetter høyt. Håper dere alle har hatt en fin jul så langt.
(Dette er et sponset innlegg) 

 

#Jul #Noka #Mat #Midda #Snop #Sukker #Trening #Inspirasjon #variasjon #Kos #Snop #julebakst #Bakst #Sjokolade #Nyter #Livsnyter #Kosthold #Sponset #Reklame

 

Trykk gjerne på navnet mitt under og lik siden min.

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg