En fin start på det nye året.

 

Årets første trening er nå gjort. Etter 9 timer på jobb var jeg endelig klar for litt trening. Jeg gikk til og fra jobb også som ble 1 time. Jeg trente stort sett rygg i dag på trening. Godt å komme litt i gang igjen. Har ikke fått lagd meg noe treningsprogram enda. Må bli litt kjent med hva jeg har tilgjengelig der jeg trener. Jeg har aldri hatt disse ryggøktene eller rompeøktene. Jeg har kjørt program for hele kroppen hver gang. Men, jeg får se hva jeg finner ut av. Mulig jeg prøver å ha fokusområder for en periode.

 

Nå skal jeg slappe av med litt sjokolade å se en film før jeg finner sengen. En ny dag på jobb og trening i morgen. Det gledes. God helg til dere som har fri. Nyt den.

 

#Trening #Fokus #Mål #Nyttårsforsett #Nyttår #Randiae #Blogger #Treningsblogg #Inspirasjon #Easyfit

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg