Er du opptatt av spreke farger?

Spreke farger er et must for meg når jeg skal trene. Trenger selvsagt ikke å være signalgul, men det hjelper på meg farger. Jeg fikk denne tightsen av min søster i julegave. Hun sa det rett ut, “jeg kjøpte den tightsen med den snåleste fargen jeg fant”. Så takk for gaven, min kjære søster.

 



Bildene er tatt med mobil, så beklage den dårlige kvaliteten.

 

Det er ikke mange som har denne. Jeg har ikke møtt på noen der jeg trener i så fall. Uansett, den var super god og satt som et skudd. Jeg er fornøyd jeg. Elsker at den er litt annerledes.

Jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen. Har trent fem ganger så langt i år å er fornøyd med innsatsen så langt. Jeg bruker å gå til jobb også. Noen ganger til og fra, å andre ganger kun den ene veien. Veien virker kortere og kortere for hver gang, til tross for at det er 30 minutter hver vei. Det er det som er så greit. Dager det ikke er skikkelig dårlig vær er det bare godt å gå synes jeg.

 

Jeg har en del gjøremål i dagene fremover. Så dersom jeg ikke kommer meg av gårde på trening så har jeg ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Da er det bare å prioritere å gå enn å ta bussen.

 

Nå er det på tide å gå til jobb. Dere får ha en fantastisk fin dag. 

 

#Trening #Treningsklær #Tights #luciaven #prettysporty #mål #kardio #Styrke #Gym

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg