Mestringsfølelse er noe alle liker å kjenne på. Jeg har fått ny sponsor.

 

Jeg har lenge ønsket meg flere sponsorer, men det er absolutt ikke enkelt å lykkes med det. Det er utrolig mange om “beinet”.Jeg har vært i kontakt med noen, men mange hadde allerede slike avtaler. Helt til da jeg så på mobilen min i dag. Da var jeg blant de 5 som hadde blitt valgt ut. Å bare det i seg selv betyr mye. For jeg vet det er mange som spør om slike samarbeid. Vi har ikke funnet ut helt enda hvordan samarbeidet oss i mellom skal være, men det er bare å glede seg. Jeg elsker den følelsen av å oppnå det jeg har kjempet lenge for. Jobbet hardt for. Dere som blogger selv vet at det er tidskrevende. Men, det som gir meg motivasjon er dere fantastiske lesere. Dere som sender meg mail om tips, dere som legger igjen en kommentar og dere som faktisk interesserer dere for det jeg skriver om her på bloggen, å det jeg deler med dere på min intagram.

Å ikke minst gir det meg og bloggen et løft når nye dører åpner seg. Jeg har masse tanker og ideer så jeg kan nesten ikke vente med å komme i gang. Mer får dere vite når jeg selv vet mere.

 

Uansett, dere får ha en fin dag. Jeg vet jeg vil få det.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg