Trening fra morningen av gir mer energi.

Jeg er svært glad i å trene på morningen fordi det gir meg en god energi utover hele dagen. Det er mye annet jeg personlig liker med det også, å det er at det er nesten ingen der. I dag føltes formen mye bedre, så da kjørte jeg på med trening med fokus på rumpa på treningssenteret jeg trener på.
xqh-F5SGif
Jeg tok knebøy med lettere vekter fordi jeg ville fokusere mer på det å få skikkelig kontakt. Det kommer en dag i morgen også, å da skal jeg kjøre en hardere økt med mye mer vekter. Jeg tok vanlig knebøy å på slutten tok jeg det samme, bare at jeg ikke gikk opp med en gang, men bare ti cm og ned igjen i 90 graders vinkel. Å helt opp til slutt. Dere ser det helt på slutten av denne videoen. Det kjennes, å det skal det gjøre.
Jeg gjorde flere øvelser som blir lagt ut på min instagram etter hvert. Det er bare å følge med, @Randiae
Min facebookside finner dere ved å trykke her .
Nå skal jeg ordne meg for å dra på jobb. En bedre start på dagen blir det ikke.
#Trening #Knebøy #Rumpeøvelser #Blogger #Treningsblogg #Fokus #Squat #squats #Betterbodies 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Stian Haugen: Det er noen som liker det. Da får man fri hele ettermiddagen og kvelden. Det handler om rutine. Har man kommet i rutine med dette så går det greit. har jeg hatt fri i dag hadde jeg nok ikke trent klokken 07.30, men hadde trent før klokken 12 vet jeg 🙂

    2. Jeanette LA: Jeg kjenner stor forskjell på om jeg har trent tidlig eller ikke. Om det er noe jeg tror eller faktisk føler kan man kanskje diskutere. Men, da er man fri på kvelden, perfekt! 🙂

    3. problemet mitt er ikke å trene på “morran” men å komme seg opp for å gjøre det 😛 har en jobb som tilsier at jeg ikke trenger å stå opp tidlig i det hele tatt og det straffer seg til tider 😛

    4. stianrangvaldjonassen: Hehe. Sant. Det er jo veldu godt å ligge litt lengre når man kan. Bra vi er forskjellige. 🙂 Du er flink som holder deg i form uansett, synes jeg 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg