Tren som Bjørgen. Her får dere virkelig en utfordring.

 

Denne øvelsen aktiverer magen og dine triceps, å det til gangs. Øvelsen egner seg godt på en benk du har hjemme, eller en benk på treningsstudio. En fordel med å trene på studio er at benken står godt på bakken. Benken her rørte litt på seg da jeg skulle dra meg opp, så det kan være en fordel at noen sitter på den at den ikke vrikker på seg.

 

Start med å stå slik jeg jeg gjør på bildet under. Stå på grytekluter å senk føttene og skyv deg vekk med armene. Trekk deg opp igjen ved å aktivere magemusklene. Triceps hjelper deg også her.




Egentlig skal jeg enda lengre bak, men i og med at benken ikke står fast, så var det ikke mulighet for å gå lengre bak. Dere kan også titte litt på videoen nedenfor der dere ser øvelsen på film.  På slutten ser dere at jeg gikk litt for langt bak så benken rørte på seg. Vær forsiktig med ryggen, så ikke gå lengre bak enn du “må”.

xyc_NYyGq_

Flere videoer ligger på Instagram, @Randiae  

 

#mage #trening #aktiv #aktivejenter #2xu #underarmour #video #treningsvideo #instagram #Triceps #inspirasjon #motivasjon #hjemmetrening

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg