Dette gir fart på forbrenningen din.

 

Dette er en gøy øvelse for rumpa. Det er også veldig greit å bruke andre hjelpemidler som for eksempel ullsokker. Det er jo egentlig genialt. Men, i mitt tilfelle ble det grytekluter. Her kan man velge selv hvordan man vil gjøre det. Du kan ta et viss antall eller du kan ta øvelsen på tid. For eksempel ta så mange du klarer på 20 sekunder, hvil i 10 sekunder og kjører på igjen med nye 20 sekunder.

Det å kjøre på med litt tempo her er bare godt. Det blir tyngre og tyngre, men det er hele poenget med denne øvelsen. Selv liker jeg å ta slike øvelser som gjør at jeg får opp pulsen på slutten av treningen. Egentlig etter jeg ikke orker mer, da er denne fin å ta. Da er det bare å kjøre på med det siste du har igjen. Alle klarer litt mer enn man tror. Det er mange varianter av denne som jeg kan vise dere senere. Det handler egentlig bare om fantasien. Det å utfordre seg selv med trening og ulike øvelser er bare gøy. Spesielt er det veldig greit å prøve seg frem med sin egen kroppsvekt. Ikke start med tunge vekter å leke seg, men det å teste ut øvelser med egen kroppsvekt.

 

Har dere prøvd yoga? Jeg fikk sjokk da jeg prøvde det første gang. Det var ubeskrivelig mye tyngre enn hva jeg hadde sett for meg. Så til dere som trener yoga, applaus til dere.

 

Ha en sprek torsdag.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg