Den kleineste rumpeøvelsen som gjør en skikkelig jobb.

Det finnes sikkert mange flere øvelser som virker kleint å gjøre. Jeg har brukt denne øvelsen i ett års tid, å synes den er veldig morsom. Det som er veldig lurt, i følge min egen erfaring er å begynne med lettere vekter. Man kjenner etter 3-4 reps at den er lett, men ta for eksempel 10 å så øker du heller neste gang. Tar man for mye vekter med en gang, risikerer du å miste balanse og teknikk så du blir dratt bakover. Det har ikke noe for seg å overdrive med å ha på for mye vekter. Så prøv deg heller litt fram. 

 

x54f65SGmy

Jeg synes det er gøy å variere treningen. Jeg føler jeg virkelig får trent hver eneste muskel i kroppen skikkelig bra når jeg varierer litt. Jeg bruker å ha et fast program over 4-6 uker, men om jeg har litt ekstra tid så kjører jeg noen ekstra øvelser. Jeg har faste øvelser for dag 1,2,3 og 4. Greit å variere litt. Tidligere hadde jeg det samme programmet som jeg kjørte hver gang jeg tente over 4-6 uker. Synes begge variantene fungerer godt.

Flere videoer og bilder på min instagram, @Randiae

Hvordan kjører du din trening?

 

#Trening #Rumpeøvelse #Rumpe #Styrketrening #Styrke #inspirasjon #motivasjon #blogger #treningsblogg #2xu #underarmour #helse #blogg #tips

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. jeg danser så og si litt av alt, men er mest glad i hip hop, moderne og ekspo! 🙂 er med i en gruppe kalt dans uten grenser! 🙂

    2. Josefine Holter: Rødmet og ble flau på mine vegne eller? 😉 Hehe. Samboern min skulle følge mitt program den dagen. Han droppa den der, for å si det sånn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg