Varm opp med kettlebells før styrketreningen.

video:movie no
Der jeg trente tidligere brukte jeg alltid å varme opp med litt kettlebells, men der jeg er nå blir det å løpe på mølla. Sistnevnte er noe av det verste jeg vet. Løping generelt, men spesielt på mølle. Men, det kan ha noe med at mølla bråker og veiver fra side til tide å gjøre også. Jeg tror ikke det er jeg som er for bred over baken til at dette skjer, jeg tror det har noe med kvaliteten på utstyret å gjøre. Uansett, så tenkte jeg å dele noen videoer med dere for å vise noe av det jeg brukte å gjøre. Det er bare å beklage med en gang over videoene, men da dette ble filmet var det ment for min egen del for å se på teknikken. Men, siden jeg har de liggende tenkte jeg å vise dere.
 
Den nederste videoen kunne jeg egentlig latt vær å hatt med da det er en blanding av nyheter og en mindre heldig melodi, men det får bare være for denne gang. Denne øvelsen husker jeg at jeg gjorde med 8kg. Jeg syntes at teknikken var litt vrien å få til. Det er noe med at man ikke skal bruke hoftene for mye. Da hjelper man de musklene som egentlig skal ta jobben. Så den er vrien. Så lette vekter her for min del var nødvendig for å fokusere på riktig teknikk. Jeg har vært med på timer for kettlebells tidligere. Det er ganske gøy. Da får man forklart hvordan man skal gjøre de ulike øvelsene riktig. Jeg elsker at de påpeker hvordan jeg står og hva jeg må gjøre bedre. Noen hater det, men jeg synes det er bra med tilbakemelding. Det er kortvarig lykke å trene med feil teknikk. Jeg trener jo mye alene, så jeg regner med at jeg har masse jeg kan gjøre bedre når det kommer til teknikk. Derfor deler jeg også mine bilder og videoer med dere på instagram og her på bloggen. Sammen kan man vel bare bli bedre?!
Håper dere får en fin dag og at dere har hatt en fin start på uken.
video:movie no

 

#Kettlebells #Trening #Øvelse #Treningsvideo #Video #oppvarming #Helse #Sunnhet #Styrke #Styrketrening #Aktiv #Motivasjon #Inspirasjon #blogger #blogg #treningsblogg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg