Har ikke lyst, men gjør det uansett.

yAWjAjSGnqBildet er redigert på instagram

 

 

Dagens første og eneste økt er om kort tid å jeg er klar for å innta Sport shake fra Noka før jeg går på matta. Jeg gleder meg til å trene igjen. Kjenner at formen er litt små shabby, så håper det ikke er noe som kommer for å bli.
Det har blitt så kaldt ute så det skal bli tøft å ta av seg sokkene kjenner jeg. Utrolig hvor frossen jeg blir når jeg først har blitt kald.

 

Skal få varmen i meg med litt slag, kast og spark tenker jeg. Kommer fort i fight-modus når jeg endelig har kommet meg på matta. Selv om det hadde vært supert å slengt seg i sofaen med pledd og en kopp te. For det frister like mye i dag kjenner jeg. Så det som får meg til å dra på trening nå er kun viljestyrken. Ikke mye annet.

 

 

Man må bite i det sure eple noen ganger. Utfordre seg selv litt. Så min utfordring i dag er å trene når jeg mest har lyst til å slenge meg i sofaen. Så med en klapp på skuldra tar jeg en Sport shake fra min sponsor og besøker matta.

 

Tvi-tvi

 

 

#fighter #Fight #jujitsu #Juijitsu #Selvforsvar #Kamp #Inspirasjon #Viljestyrke #Trening #Helse #VIlje #Styrke #Fit #Målbevisst #Mål

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg