Det vekker minner. Å så er det litt flaut i tillegg.

Jeg kom over en video av meg om ble filmet for to år siden. Jeg trener som dere vet Ju Jitsu. På en trening vi hadde skulle vi bli filmet. Det var jeg som ble filmet, å bare det nesten. Men, det var vel greit nok tenkte jeg.
Jeg husker jeg var skikkelig stolt og følte jeg så skikkelig god ut da jeg så denne filmen første gang. Jeg husker jeg så på den ofte før jeg skulle trene for å gire meg opp litt. Nå når jeg ser den føler jeg ikke at jeg hadde så godt teknikker, men jeg husker jeg var skikkelig sliten. Da er det vanskelig å tenke på alt som skal være på plass, men det er en del av gamet.
Det er ikke sparring, men teknikker vi skulle øve på. Veldig gøy å se nå i ettertid også, selv om det er litt flaut også. Men, dett er ingen som sier at jeg må legge den ut heller, men jeg gjør det fordi det er litt gøy også.
video:20130424223306

 

 Slag og spark er noe av det jeg synes er mest gøy. Det er mye som er gøy i denne sporten, men det er på en måte der jeg føler jeg har størst mestring. 

 

 

 

#jj #bjj #tjjk #Kampsport #Selvforsvar #Trening #Motivasjn #Video #Treningsvideo #Film #Sport #Sporty #Jujitsu #Juijitsu #Spark #salg #Teknikk

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg