4 øvelser for å tøye som du enkelt kan gjøre hjemme.

Jeg er ikke flink til å tøye, men det er absolutt noe jeg vil bli flinkere til. Dagens økt så slik ut.

Markløft

Dips

Chins

Sidehev 

Fronthev

 

På vei hjem ble det litt hopp og sprett i trappene er hjemme, så du må gjerne ta en titt, @Randiae på Instagram.

 

 


 

 

Man skal vel egentlig tøye i så fall i tjue minutter dersom man vil oppnå det å bli mykere. For eksempel ta utgangspunkt i disse fire øvelsene å da kjøre de i tre runder.  Jeg må ta tak i meg selv å tøye mer. I så fall overkroppen for meg som jobber som frisør.

Det ble ikke tjue minutter på meg i dag. Det ble dusjing og blogging i stedet. Men, det er greit å ha mål å strekke seg etter. Så da skal jeg bli flink til å tøye. Er du flink til å tøye, eller er du ikke så opptatt av det?

 

 

#Blogg #Blogger #Trening #Helse #Tøying #Mykhet #Stølhet #Fokus #Inspirasjon #Motivasjon #Treningsblogg #Overkropp #karitraa #Kt #treningsklær  #Nettavisen

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg