Er trappetrening noe for deg?

yJvQHkyGvq

Jeg har aldri prøvd trappetrening. Men, på vei hjem fra trening i går, ble det faktisk litt trappetrening. Jeg tenkte at det så sikkelig kjempe smart ut at jeg sprang opp og ned trappene. Hoppet opp som en annen frosk. Bare flaks at ingen så meg. Eller kanskje jeg skal skape en trend i blokka, med å løpe opp og ned.

Neida, skal ikke gjøre det da. Men, jeg syntes dette tok bra å jeg kjente det godt i lårene. Mange driver med trappetrening på sommeren, men jeg har aldri hengt meg på den trenden. Jeg har vel prioritert andre øvelser fremfor det, men nå når jeg bor der jeg bor så kan jeg kanskje trene i trappene der. Det plager jo ingen fordi det er ingen som bor ved trappene hos oss. Kanksje ikke så gøy å møte på meg med mine froske-hopp dersom noen har det travelt.

Bare se for dere synet av at jeg hopper i trappene og lager den køa bak til de som skal løpe til bussen.

 

Jeg tviler på at det blir mye trappetrening, men mulightene er jo der. Hva synes du om trappetrening?

 

 

#Trappetrening #Trapp #Trening #Trend #Motivasjon #inspirasjon #Helse #Variasjon #Froskehopp #Hopp #løp #løping #Kondisjon #kardio #Kardiotrening #Styrke #Styrketrening #Variasjon #cardio

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg