LØØØØØRDAAAG!

Sa noen at det var helg igjen? Jeg synes disse ukene bare flyger. Det er også helt greit at det går fort nå mot våren, (jeg vet det fortsatt bare er januar). Men, jeg tror det går fort jeg. Å da gjør det nok det. Jeg skal først og fremst på jobb å etter det skal jeg ute på restaurant for å spise med ei venninne. Det blir da sushi. Å som jeg gleder meg. Det er så lenge siden jeg har spist det nå.

 I morgen skal jeg ha fotoshoot. Det gleder jeg meg til.

 

Men, først og fremst er det jobben som kaller. Det gledes det skikkelig til. Det er noe med stemningen med det å jobbe på lørdager, men helt klart, jeg verdsetter fri helgene mine veldig også.

 

 

God helg til dere alle sammen.

 

 

#Frisør #jobb #Hår #foto #Fotoshhoot #Lørdag #Sushi #Kos #Hygge #venner #Helg

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg