Skal du spise middag alene, så fortvil ikke.

 

Jeg skulle spise middag alene her i helgen, noe jeg synes er litt kjedelig når jeg har blitt vant med å spise med min kjære. Det er noe med det å komme fra jobb å sette seg sammen rundt bordet å fortelle om dagen som har vært. Å ikke minst det å nyte et godt måltid. Jeg hadde ingen anelse om hva jeg ville spise, men fant raskt ut hva som fristet meg da jeg ankom Rema 1000.


 

En form med laks som er perfekt for en person. Den kostet rundt 20 kr tror jeg. Så da var det bare å hive oppi litt grønnsaker å steke det i samme formen. Mindre oppvask ble det også.

En frisk salat gjorde denne retten.


 

Hva tror du?

 

Jeg syntes dette ble skikkelig godt. Å så er det super lett å lage. Det er perfekt om man er alene å få middagen fort på bordet, synes jeg. Håper dette ga deg litt inspirasjon om du skal spise alene, men ikke vet hva.

 

Ha en strålende mandag. Snart er januar over.

 

 

#Middag #Tips #Oppskrift #Middagtips #Sunt #Godt #Helse #Fisk #Laks #Salat #Grønnsaker #Måltid #Inspirasjon #Matblogg #blogg #blogger #Rema #Rema1000

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg