Jeg er så motivert!

 

Jeg er så motivert for tiden. Jeg kjente at jeg hadde en super dag på treningen i dag tidlig. Jeg så i notatene mine hva jeg skulle løfte og hvilke øvelser jeg skulle ta. Jeg bestemte meg skikkelig for å ikke tulle det til. Ikke si til meg selv at jeg ikke klarer eller at det kommer til å bli tungt. Da blir det ofte det også. Jeg hadde spesielt gode opplevelser på dips og pullups. Jeg hadde mål om å kjøre 8×3 på dips. Det var så akkurat. Pullups var skikkelig tungt i dag. Noen dager er det ubeskrivelig tungt. Men, jeg klarte målet mitt som var 3 x 5. Så da er jeg fornøyd med egen innsats.

Det er rart hvordan dagene kan være. Noen dager er mye letter enn andre. Her spiller nok søvn og hva man hadde spist dagen før en viktig rolle.

 

Det er helt greit at jeg ikke klarer like mye som mine notater sier. Det viktigste for meg og min del er å møt opp på trening og yte maksimalt. Så får man heller de gode oppturene når man presterer langt over det om er forventet.

 

 

Tenker du det samme eller blir du umotivert over det å prestere dårligere enn forventet?

 

#Trening #Motivasjon #Overkropp #Pullups #Chins #Motivasjon #Helse #Dips #Gym #inspirasjon #Treningsblogg #Blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Så deilig å kjenne en sånn motivasjon!
      Jeg er sånn konkuranse menneske, at hvis jeg gjør det dårlig en dag, så prøver jeg dobbelt så hardt dagen etter :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg