Hva er din favoritt?

 (Dette er et sponset innlegg)

Jeg går fortsatt å tygger på denne godbiten. Noka med smak av karamell og sjokolade. Den er best når den er litt kald, men jeg er litt sånn med sjokolade generelt. Den legger jeg i kjøleskapet. Jeg har mine barer i et skap på jobb der det er litt kaldere. Perfekt for min smak.

 

Denne inneholder 23g protein,. 11g fett totalt og 39,2 karbohydrater.

 

 Veldig greit som mellommåltid, men også når lysten på noe godt kommer snikende.

 

Hvilken av bare til Noka er din favoritt?

 

 

#noka #nokadietten #sponset #sporty #reklame #blogger #blogg #nokablogger #sunnkost #sunn #helse #næring #næringsrikt

 

-Randi Annette- 

7 kommentarer
    1. Iselin Renée: Jeg har smakt alle sammen, men det er denne jeg liker aller best. Den med banan er også veldig god. Minner litt om “banansjokolade” som man får kjøpt i butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg