Slik planlegger du bedre når det gjelder kosten.

 

Jeg hadde en god økt i går på 3t, der jeg var for aller første gang. I dag har jeg fått med meg ei venninne som ikke har trent på 1,5 år. Hun er livredd innerst inne, men jeg skal bare pushe henne så hun tenker på meg dagene fremover på grunn av at hun er sabla støl. Jeg kan nesten ikke vente. (Mohaha).

 

I går før jeg skulle legge meg lagde jeg en deilig salat og jeg skal da ha tunfisk i vann som tilbehør. Masse gode næringsstoffer som er viktig for ei aktiv jente. Å så slapp jeg å lage denne nå når jeg sto opp. Genialt å planlegge dagen før.

 


Du trenger:

Tomat

Agurk

Grønn pesto

Spinatblader

1 Boks tunfisk (jeg bruker den med vann)

 

 

 

Nå skal jeg løpe til bussen, jobbe og pumpe jern. Kan nesten ikke vente.

 

 

L A G   E N   G O D   D A G

 

#Trening #Salat #Helse #Fokus #Fit #Sporty #Sport #Vekter#Overkropp #3t #Oppskrift #Salat #Sunn#Sunt

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg