Barnebursdag, klestrøbbel og innflyttingsfest.

 

Vi feiret for første gang en barnebursdag med 1,2,3 kake, brus og kaffe. Å det ble spill og lek også. Utrolig koselig å ha selskap hjemme hos oss som er tante og onkel til skjønneste Vilja.

 



 

Gjemsel lekte vi også. Jeg hørte at min samboer telte, men jeg sto på kjøkkenet å ryddet opp. Helt til jeg bestemte meg for å være med. Da var det bare å gjøre seg liten (eller mindre). Jeg ble funnet ganske fort siden han hørte meg på kjøkkenet, helt til det ble stille. Dette gjorde at vi fikk masse latter og en god stemning. Festens klovn på barnebursdag, å helt sikkert til innflyttingsfesten vår som er om en time.








Å et lite dilemma når det kommer til antrekk for kvelden. Jeg føler alt er “brukt opp”. Så jeg MÅ på shopping. Å jeg takker ja til en som kan shoppe med meg. Jeg er ikke den som elsker å shoppe. Å så er det så lite fint også for tiden. Eller, kanskje det er jeg som er uinteressert i å prøve.

 

Jeg tror jeg lander på en kjole. Vi får se. Festen er hjemme hos oss, så det er ikke lange veien å gå for å skifte. Det er godt når man er usikker på antrekket.

 

Blir det fest på deg i kveld, eller skal du ta det rolig?

 

 

#Fest #Innflytting #Leilighet #Barnebursdag #bursdag #lek #Gøy #Klær #Mote #Shopping #Trend #Innflyttingsfest

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg