Gårsdagens outfit.

Dagen i går var helt fantastisk. Innflytningsfesten ble super med spill av Party Alias og noe godt i glasset. Det var ekstra hyggelig med fine gaver og flotte venner som tok turen. Jeg er svært dårlig på det å feste. Jeg har fokus på det å være med venner , men det å ta en skikkelig fest er jeg dårlig på. Det blir i så fall utrolig gøy når det først blir en fest.

 

Etter mye om og men fant jeg en kjole jeg ikke har brukt på mange år. Skinnkjole med glidelås som jeg kjøpte i London for kanskje fem år siden.

 

 


Snart er det tid for litt kinamat før det blir å slenge seg på sofaen med en god film. 

 

 

Hvilke planer har du for kvelden?

 

 

#Fest #Innflytningsfest #kjole #outfit #Klær #kjole #skinn #Skinnkjole #London #Party #Mote

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg