Jeg er på vei til Oslo!

Da er det på tide å besøke hovedstaden igjen. Det er igjennom jobb, men det er godt å reise litt uansett kjenner jeg. 

 

De siste årene har jeg tatt meg en ferietur til varmere strøk. Det er litt godt på denne tiden av året, men i år så ble ikke det prioritert. Så da skal det bli godt å reise bort, selv om det ikke er til den typiske “strand og sol” ferien. Ikke er det ferie heller, men et avbrekk i hverdagen gjør uansett veldig godt. Korter ned uken litt også.

 

 

Det betyr også et avbrekk fra trening. To dager på rad uten er noe nytt for min del. Da får det bli når jeg kommer tilbake igjen. No stress.

 

 

Nå gledes det fryktelig til å fly. Jeg kan nesten ikke vente.

 

 

#Blogg #Reise #Oslo #jobb #jobbreise #trening #ferie #tur #fly

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg