Oppfølging av PT via nettet er i full gang.

Jeg er i min første uke av mitt fireukers program med PT. Det er utrolig spennende, men også krevende. Må tenke over hva jeg spiser i mye større grad enn før ettersom det her skal ha noe effekt. Å hva vil jeg at effekten skal være? Jo, den skal gi meg noe å jobbe med. Jeg vil teste ut det å bli fulgt opp som innebærer rutiner på kosthold og treningen min. Jeg har vært veldig flink selv med trening og kosthold for jeg ser det er ikke så ulikt det jeg har gjort. Forskjellen er det at jeg spiser litt mer enn før og det er flere øvelser på hvert program.

 

 

Denne shaken fra Noka er utrolig kjekk å bruke. Den er god både før og etter trening. Den finnes i både vanilje og sjokolade smak.
Blandes ut i vann veldig enkelt uten å klumpe seg. Du trenger ikke annet enn en shaker fra Noka som er uten den silen. Sil trenges ikke her, å det er utrolig kjekt.

 


Dette er et sponset innlegg.

 

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Protein #Sport #Sporty #Sportsshake #shake #proteinshake #Vanilje #Sjokolade #Sponsor #Sponset #Reklame #Inspirasjon #Motivasjon #Treningsglede #Trening #Pt #Oppfølging #Personligtrener #treningsplan #Kostholdsplan #Kosthold #Plan

 

 

 Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer
    1. Gry O.: Det kommer litt an på. Hvis jeg føler jeg har for lite energi til en tung økt, velger jeg å ta en shake ca 30-50 minutter før trening. De gangene jeg drikker sports shake etter trening er for å variere med proteinshake. Det er dager proteinshake smaker godt og dager den ikke gjør det. Greit med variasjon 🙂

    2. Gry O.: Helt greit å ta den rett etter jobb /skole og ta en proteinshake rett etter. Men, innta godt med mat etter trening også for å fylle på lagrene. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg