Oppfølging av PT via nettet.

Jeg har blitt valgt ut for å være med en PT som skal gi meg råd og veiledning via nettet. Jeg har brukt PT noen ganger da jeg trente på Elixia, men da var det kun på styrketreningen. Nå skal jeg være med på en reise som kommer til å bli tøff, vanskelig, gøy og spennende. Dette går over 12 uker. Jeg er forberedt på at det kommer til å bli tøft når det kommer til kostholdsplanen fordi jeg er glad i sjokolade. Å den er jeg ikke bare glad i på lørdager, men glad i det når jeg får lyst på det. Men, jeg har bestemt meg på at jeg skal være med på dette. Det er snakk om noen uker av hele mitt liv, så jeg skal vel klare dette.

 

 

Jeg har fått planen min for de første fire ukene så jeg har allerede testet ut noe av det. Det har jeg gjort for å forberede meg litt at jeg vet litt om hvordan dette kommer til å bli. Jeg skulle egentlig starte denne uken, men så har jeg blitt forkjølet. Sover ikke om nettene fordi det er så tørt i halsen. Våkner opp å føler meg så slapp at jeg burde holde sengen. Men, når jeg kommer meg opp så er det bare halsen som plager meg. Så det er ingen grunn til å ikke dra på jobb, men treningen må jeg utsette. Det er ikke vits i å trene når jeg vet jeg ikke klarer å pushe meg så mye som jeg vet jeg vil, men som jeg nå ikke kan.

 

Får se på det som en liten “ferie” fra trening å at jeg setter inn giret fra mandag neste uke.

 

 

Dere får krysse fingrene for at jeg kommer meg fort. Kjedelig å være forkjølet.

 

L A G   E N   G O D   D A G !

 

#Trening #PT #Oppfølging #Kosthold #Helse #Kostholdplan #Nett #Oppfølgingsplan #Fokus #Livsstil #Inspirasjon #Motivasjon #Treningsplan #Test #Prøvelse #prøve

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg