Når du svikter 100%.

Da ble det slik jeg hadde fryktet. Jeg kjente at formen sakte men sikkert ble dårligere i går ettermiddag når jeg var på jobb. Jeg våknet klokken 6 i dag tidlig å fikk ikke sove etter det. Halsen var så sår, så når jeg først hadde våknet, var det vanskelig å sovne igjen. Jeg startet med en dusj å jeg visste ikke helt om jeg var så dårlig lenger. Jeg satt opp en stund før jeg kjente det mer og mer. Jeg måtte innse at det ikke ble noe jobb i dag.  Jeg har blitt sengeliggende.


Jeg hater å være syk. Jeg orker ikke å gjøre annet enn å ligge på sofaen eller det å ligge i sengen. Blir jeg sliten av å se TV, legger jeg meg i sengen. Har allerede vært litt frem og tilbake. Kjenner at jeg er urolig i kroppen. Tror jeg stresser med det å bli frisk, enn å faktisk kjenne etter at jeg er syk. Jeg liker det overhodet ikke. Men, hvem liker vel det å være syk?!




Jeg kjenner veldig på dette med det å være borte ifra jobb. Det har nok noe med at jeg er daglig leder og vil være på jobb og gjøre det beste for “min” salong. Det er veldig rart kanskje, men jeg tror de som er i samme båt som meg skjønner det. Jeg må lære meg en ting. Det er å akseptere det. Jeg er vant med at mine medarbeidere sender meg hjem om de ser at jeg presser meg for hardt. “Verden går ikke under om du er borte en dag eller to”. “Er du syk, så er du syk”. Der står jeg å føler meg som ei jente på 10 år som ikke vil dra hjem. Da er det godt å ha folk rundt seg som passer på.

 

 

Håper at feberen gir seg fort at det ikke er noe langvarig.

 

Håper dere slipper unna dette. For det er IKKE noe å ønske seg.

 

 

Ha en flott dag.

 

 

#Syk #Sykdom #Forkjølelse #Helse #Dagligleder #Jobb #karriere #Samfunn #Arbeidsplass #Arbeid #Frisør #Trondheim

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. God bedring!
      Heldigvis er ikke litt forkjølelse og feber verden største undergang. Tenk på de som har kreft. DET er noe man IKKE vil ønske seg. Feber og forkjølelse er sånt man må regne med i løpet av året, det! 🙂

    2. Drea: Du er så klok 😉 Men, ja. Helt sant. Jeg har bare så mye jeg skulle gjort. Jeg prøver å se ting på den måten noen ganger når jeg føler jeg har det kjipt. Har det kanskje ikke så ille som “bare” har en forkjølelse. Takk for gode ord?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg