Proteinrik lunsj.

 

Med null matlyst så må jeg få i meg noe mat. Jeg tenkte at kokte egg var en smart da det metter og det er proteinrikt. Skuffelsen var stor.



Jeg smakte INGENTING!

Her har jeg en tortillalefse med kremost, spinatblader og to kokte egg i skiver. Jeg ser at det ser godt ut, men jeg smakte ingenting. Utrolig skuffende. Jeg ble også mett før jeg fikk spist opp. Min samboer kunne fortelle meg at det smakte veldig godt. Så da fikk jeg en bekreftelse på det.
Den middagen vi tenkte å lage til kvelds venter vi med til i morgen. I håp om at jeg kanskje smaker litt mer da.

 

Har du noen tips til hva jeg kan evt drikke for å få tilbake mine smaksløker, så ikke nøl med å skrive en kommentar.

 

 

#Tortilla #Egg #Protein #Proteinrik #Lunsj #inspirasjon #Smak #Spinat #Proteiner #Mat #Oppskrift #Tips

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg