Jeg finner ikke roen

Når nok er nok, så er det nok. Jeg er så lei. Har ikke ord. Jeg har nå vær innestengt i mitt lille hjem siden onsdag. Jeg har vel ikke hatt energi til å gjort annet heller sånn sett. Jeg var ute da brannalarmen gikk natt til fredag eller hva det var. Ja, dagene går i surr når man ikke gjør noe forskjell på ukedagene. Jeg ble overtalt til å bli med ned på butikken som er 1 minutt unna leiligheten i helgen som var. Det gjorde godt med litt frisk luft. Jeg sitter nå i sofaen og spiser appelsin. Ser ut igjennom vinduet på sola om skinner. For et fantastisk vær det er ute. Jeg ser det blåser litt. Tenker på følelsen av det å pakke på seg godt, gå til jobb i dette fine været. Det hadde vært en super start på dagen.

 

 

Jeg sov til halv ett i dag. Jeg sov veldig dårlig i natt. Lå å tenkte på alt og ingenting. Jeg er vel litt i overkant flink til å ligge å tenke på ting jeg ikke burde tenke på når jeg skal sove. Jeg ønsker meg evnen til det å sovne når jeg skal legge meg. Ikke det å skal tenke på alt. Misunner de som får det til.

 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg