Flere variasjoner av pushups.

Nå er det på tide å se litt på treningsbilder igjen. Jeg lengter jo veldig etter det å trene. Men, ser også frem til å gå turer og trene litt ute også. Det er mye god trening i det å trene styre andre plasser enn kun på treningsstudioet. Bildet nedenfor er jeg i Ladeparken her i Trondheim. Overkroppen er høyere enn resten av kroppen.

 

Smale pushups som er litt tyngre enn “vanlige” pushups.

 

Føttene er høyre opp, men her med et bein i luften. Her er det balanse som blir satt på prøve.

Pushups på trappen, det funker det også. Det er ikke en øvelse jeg elsker, men om jeg skal trene uten vekter, så er dette en genial øvelse da den kan utføres hjemme, ute og på et treningssenter. 

 

Det er mange fine områder her i Trondheim som man kan trene på. Gleder meg til våren kommer så jeg kan se meg ut noen plasser å trene på.

 

 

Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

 

#Nike #Karitraa #Betterbodies #Gymgrossisten #xlife #Xlife_no #Pushups #Styrke #Trening #Motivasjon #Inspirasjon #Cashall #overkropp #Fitness #Fit

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg