Hils på mitt hårete tantevoffs.

 

Hils på mitt hårete, sjamerende tantevoffs. Jepp, jeg er tanta til denne kjekkasen. Er han ikke søt? Han heter Gizmo, men kallenavnet hans er Gizze. Vi skal passe han noen dager, og det er jo hyggelig med litt selskap når jeg ligger hjemme med sykdom. Bortsett fra at han ikke er så vant med lydene så han bjeffer av det minste ting. Håper det går over snart. Jeg er veldig streng med han, så han får klar beskjed om å legge seg i sengen sin, å da ligger han der. Han er flink sånn da. Respekt for supertante.

 

 

 

Ser litt kongelig ut her han ligger, men jeg tror han har det godt og trives på besøk. 

Koselig med litt selskap.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg