Bananpannekaker. Oppskriften får dere her.

Jeg har kommet i det kreative hjørnet og der trives jeg veldig godt. Jeg lar meg inspirere og jeg er ikke redd for å prøve nye ting. I dag var det bananpannekaker, eller lapper om du heller vil kalle det for det. Jeg lagde frokost for to og det var da bedre med mange lapper, enn to store pannekaker. 

 

 

Ingredienser

1 Egg

1 Banan

1/2 Dl ekstra lett melk (kan bruke den melken du ønsker)

1/2 Ts bakepulver

1/2 Ts vaniljesukker

1 Dl store havregryn (kan bruke lettkokte om ønskelig)

 

 

 

Slik gjør du

Bland alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser. Bland helt til røren er luftig og fin. Stek små lapper . 


 

Jeg valgte å steke lappene med Cocosa da det er et sunnere valg når det kommer til olje/smør.  Les mer om Cocosa her.

 






Dette smakte himmelsk med hjemmelaget jordbærsyltetøy. Jeg skal begynne på min diett i morgen siden jeg har blitt så og si helt frisk. Det blir spennende. Derfor måtte jeg nyte hjemmelaget syltetøy. Det er jo så utrolig godt.

Lik og del gjerne med dine venner.

 

#Banan #Bananpannekaker #Pannekaker #Frokost #Tips #Oppskrift #Mat #Mellommåltid #Lunsj #Hjemmelaget #Syltetøy #Cocosa #Fit #Fitness #Diett #Trening #Kosthold #Middagstips

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Elisabeth Bentzen: Det var veldig godt. Jeg synes selv at denne oppskriften er for en person. Kommer vel an på om man er storspist eller ikke. Det ble 6 små lapper og en prøvelapp som jeg testet ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg