Watchout!

Jepp, det stemmer. Nå er det kun en vei dette går og det er fremover. Nå er jeg lei snørr, hodepine, hoste og hjemmet. Det er kos å være i den fine leiligheten, men ikke(!!) i to uker. Nå er jeg klar for jobb og har lagt den lange sykeperioden bak meg. Litt hoste og tett nese er det forsatt, men jeg er ikke  så syk at jeg ikke kan jobbe. 1 poeng til meg.

 

Dagene har gått ekstremt fort da jeg har sovet lenge og mye. Det har vært en følelse av det å sløse bort dager, men det har vært helt nødvendig å vært innendørs også. 

 

Nå sitter jeg å nyter en god frokost. Har begynt på mitt prosjekt sammen med en personlig trener via nett i dag, så det er en spennende tid i vente. Når jeg begynner med treningen er enda usikkert, men det blir nok en økt iløpet av denne uken, men først må jeg se hvordan kroppen er på jobb og i det daglige. Skal gå til jobb da det er 30 minutters gange. Det er trening i det også.

 

 

Nå må jeg lufte hunden vi passer på før jeg drar på jobb.

 

 

#Hund #Frokost #Trening #helse #Jobb #Forkjølelse #Aktiv

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg