Jeej. Jeg overlevde arbeidsdagen!

zg6SAgSGmZ

Stor fornøyd med å komme meg på jobb. ENDELIG. Det gjorde seg med en gåtur til jobb. Det blåste godt, men jeg hadde varme klær på så det gikk bra. Kjente at kroppen ikke hadde rørt stort på seg den siste tiden. Kroppen kjentes tung ut når jeg gikk.
Det å begynne på jobb igjen var som å komme tilbake etter ferie. Litt vimsete over det å ha oversikt over hvor ting var. Det er vel sånn det bruker å være for oss aller fleste. Jeg kjente midt på dagen at jeg ikke var helt i form, men det gikk over etter paracet og ibux. 

 

Jeg kom hjem til en deilig middag som min kjæreste samboer hadde laget. Stekt laks med kokt potet, gulrot og brokkoli. Å ikke minst stekt løk. Himmelsk. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden.

 

 

#Jobb #helse #Sykdom #Trim #Gåtur #Tur #Mosjon 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg