Shit happens

 

Da er jeg ren og pen. Nyvasket hår, sminken er på plass og jeg er klar for jobb. En skikkelig dårlig natt med lite søvn på grunn av en liten stk hund som jeg våkner flere ganger av om natten. Skikkelig irriterende. Jeg vet en ting, jeg skal aldri ha hund.

Solen skinner ute å jeg gleder meg til å gå til jobb. Får en god følelse av å sitte inne å se ute på det fine været. Men, det er fort å glemme at Mars er en periode som kommer å da helt sikkert med masse snø. Er ikke det typisk?

 

 

Jeg synes vinteren har vært kanon bra. Det synes kanskje ikke dere som er glad i snø, men for min del er dette en perfekt vinter. Sett bort ifra at jeg ble syk da. Men, jeg er på god vei til å bli fit for fight!

 

Ha en strålende dag.

 

 

#Hår #Skjønnhet #Sminke #Hund #Dyr

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg