Slik kommer du deg på trening.

Jeg har lyst til å gi dere litt motivasjon. For hvem trenger vel ikke det?

 

Her får du gode tips for å lykkes.

 

1. Ha en plan og et mål for treningen din

 

 

2. Lag deg faste dager du skal trene på

 

 

3. Kjøp deg nytt treningstøy

 

4. Pakk treningsbagen dagen før så du tar den med deg ut døren dagen etter.

 

 

Selv kan jeg nesten ikke vente med å komme meg på trening for å få rørt litt på meg. For meg har det blitt en livsstil. Å det tar tid. Kanskje det tar et halvt år eller et helt år for å bli skikkelig glad i det. Men, la det ta den tiden det tar. Det beste og det viktigste er å kose seg på veien.

 

Hvorfor ikke bare sett deg ned med det samme å sett deg mål for neste uke? Det ville jeg gjort dersom jeg var deg. 

 

 

 

#Trening #Tips #Motivasjon #Treningstips #Oppskrift #Inspirasjon #Klær #Treningsklær #Karitraa

  Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg