Helt om dagen, helt om kvelden. Jeg lager knekkebrød.

Jeg hadde et mål i går for kvelden her, nemlig det å lage knekkebrød. Jeg fant på denne oppskriften for tre år siden og etter å ha lest igjennom gamle blogginnlegg og googlet meg selv på oppskrifter, fant jeg masse godt. Å da selvfølgelig denne oppskriften. Jeg skal skrive et innlegg for dere som kan tenke dere oppskriften så dere kan lage den selv. Det ble mye spørsmål om oppskriften da jeg lagde det sist gang, så jeg tenker å dele den med dere nok en gang.

 

Ha en fin kveld.

 

 

#Oppskrift #Knekkebrød #Hjemmelaget #Mat #Helse #Inspirasjon #Korn

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg