Digger mitt treningsprogram

Jeg er godt i gang med mitt nye treningsprogram. Jeg er i uke 2 nå av 12 med mitt mål om å bli bedre kjent med meg selv, spise mer riktig når det kommer til riktig mengde. Jeg kjenner at programmet jeg kjører når det gjelder styrketreningen er beintøff, men det vil også gi resultater Jeg merket at benkpress har virkelig blitt tungt for meg. Løfter en del mindre enn før, men det kommer seg.

 


z9dl41yGrA

Jeg lagde meg en utrolig deilig kveldsmat etter trening. Jeg elsker å være i det lekne hjørnet å finne på ulike varianter. Det ble så bra at jeg må bare dele det med dere. Oppskriften kommer.
Nå skal jeg legge meg. Kroppen er klar for søvn. Håper dere får en god natt med søvn og er klar for en ny dag i morgen, frisk og rask.

 

 

#Trening #3t #Fremgang #Pt #Progresjon #Inspirasjon #overkropp #Styrke #styrketrening #Hverdag #Treningsblogg #Blogger #mat #Oppskrift

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg