Slik tar du skjønnheten din til en høyere nivå.

 

Hvem er vel ikke opptatt av utseende sitt? Det er bra det er i fokus, men i dag er det vel litt vel mye. Jeg skal ikke ta for meg fitness eller trening i dette innlegget. Jeg vil gjerne komme med litt inspirasjon for å gjøre din start på dagen mye bedre. Dette er da rettet til de aller fleste damer der ute.

 

Jeg jobber som frisør, noe jeg har gjort i snart 9 år. Det jeg ble fort opptatt av var bryn og vipper. Det var små detaljer som samtidig gjorde utrolig mye. Det å farge brynene gjør at hele ansiktet får mer farge. Mange bruker lang tid på å forme, tegne og fylle inn farge med hjelp av blyant ect. Jeg liker å farge brynene mine slik at jeg slipper å være avhengig av å sminke dem. Har man litt tynnere bryn kan man fylle inn der selv, men det å farge de er absolutt å anbefale.

 

Jeg farget de rett før jeg skulle legge meg i går kveld. Derfor er klærne jeg har på meg på bildet deretter.

 



 

 

Det å nappe brynene gir deg en fin og naturlig form. Med litt farge så slipper du å gå ut døren uten ansiktet på.

 

Farger du brynene dine hos din frisør?

 

 Lik gjerne min facebookside: www.facebook.com/randiannette.blogg.no

Instagram: @Randiae

#Bryn #farge #skjønnhet #Sminke #Velvære #Helse #hverdag #Frisør #Headmasters #trondheim #Inspirasjon

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg