Husmoremne og styrketrening.

 

Jeg føler meg som ei skikkelig flink jente i dag. Eller, skal jeg si husmor? To brett med hjemmelagde knekkebrød står i ovnen og mine treningsklær er på. Det er utrolig godt med hjemmelagd knekkebrød. Dere kan se at boksen på mikrobølgeovnen er nesten helt tom. Kun ett knekkebrød igjen.

 


 

Jeg har gjort en liten forandring på oppskriften denne gang. Jeg prøvde med 1 dl mindre vann. De ser ut til å bli helt perfekte. 

Oppskriften på knekkebrødene kan dere finne ved å trykke på linken her.

 

I dag skal jeg trene styrke på 3t Rosten. Der er jeg ikke så ofte, men det er godt med litt variasjon. Øvelsene som står på planen i dag er:

 

Oppvarming

Jogge i 10 minutter

Hoftebøyer

Seteløft

Squat to stand

 

Treningsøkten

Knebøy

Benpress

Hip thrust

Bulgarsk utfall

Planken

Knestående situps

Rygghev

 

 Det er bare å forberede seg på at dette blir tungt, men også veldig gøy.

 

Hva skal du trene i dag?

 

Følg gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

#Trening #Helg #Søndag #3t #rosten #3trosten #helse #Fokus #Styrke #Styrketrening #program #Oppskrift #Knekkebrød #Brød #Hjemmelagd #Inspirasjon #Knebøy #Underkropp #Rumpe #Squat #Squats

 

-Randi Annette-


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg