Hjem igjen etter daglig leder konferanse.

 

Her ser dere meg veldig spent før jeg skulle gå på scenen. Jeg måtte jo løpe til telefonen min å knipse ett bildet at jeg hadde noe å vise dere. Eller, mer som et bevis at det her skjedde faktisk.

Jeg var heldig å få æren av å delta i et talkshow der jeg skulle presentere mine gode måter å jobbe på. Det var nesten 140 frisører/ daglig ledere som satt i salen i tillegg til de som har høyere stillinger enn oss. Jeg følte meg ikke så alt for nervøs, men det var ingen tvil om at jeg var skikkelig spent. Jeg var mest redd for å gå feil, sette meg feil plass og det å snakke og knise. Men, heldigvis var jeg saklig, forklarte kort, og konkret.

 

 

Bare for å vise dere hvordan det så ut da jeg satt på scenen. Hun som sitter i det lyse lange håret, der satt jeg.

 

 

Dette ga meg et skikkelig kikk. Jeg liker å kjenne på det å være litt nervøs, men da på en god måte. Dette gjør jeg gjerne flere  ganger.

 

 

L A G  E N  G O D  D A G

 

#DL #konferanse #Oslo #Utfordring #Tasjansen #Grip #Scene #Utfordret #Hverdag #jobb #Arbeid #Blogg #Frisør #Inspirasjon #Leder #Dagligleder

 

Lik gjerne min facebookside ved å trykke her.

Instagram: @Randiae


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg