Fredag <3

Helgen nærmer seg med stormskritt å her sitter jeg ved mitt fine spisebord å tenker på hvor denne uken har blitt av. Det føles ut som det er lenge siden jeg var i Oslo, men sannheten er at jeg kom hjem fra Oslo for bare tre dager siden. Jeg har ikke gjort stort de siste dagene. Har vært på jobb, kommet hjem for å spise, vaske klær og sovet. Det er ikke stort mer enn det. Jeg hadde selvfølgelig en plan om å trene i dag før jobb, men kroppen kjentes tung. Jeg får heller gå til jobb å ta det som en lett aktivitet for dagen. Det er ikke krise om jeg ikke får trent mer enn en eller to ganger denne uka. Når man gjør ting som er utenfor den typiske rutinen så må man tilpasse seg litt. Å det er jo helt greit. Mange tror sikkert at jeg er avhengig av å trene. Å da mener jeg sykelig avhengig. Men, der må jeg dessverre skuffe dere som har den oppfatningen, at det er langt ifra fakta. Min hobby er å trene, din er kanskje det å strikke?!

I morgen er det “toilldag” her i Trondheim sentrum. Jeg må skaffe det jeg trenger for å gjøre klar salongen til i morgen. Det blir gøy og helt sikkert et stort kaos. Folk blir “toillat” av “toillprisa”. Det er glade og ville trøndere som skal ha mye for pengene. Så dersom du befinner deg i Trondheim sentrum i morgen så vær obs på litt kaos.

 

 

Da skal jeg straks gå den fine turen min på vei til jobb i dette fantastiske være. Måtte dagen din bli fin.

 

 

#Toilldag #Toillpris #Toillprisa #Trondheim #Midtby #Salg #Rabatt #Frisør #Trening #Mosjon #Treningstøy #Aktiv

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg