Gode tilbud på toilldagen!

Toilldagen  må bare komme. Nå er salongen som jeg driver klar med sine tilbud. Du er så heldig å få se noe av det vi skal ha på tilbud, til hele 70%. Jeg er i full gang med å skrive plakater. Ballongene skal blåses opp, men de trenger jeg nok litt mer tid på.

 

 

På bildene under ser dere utvalgte produkter som vi skal ha 70% på. Grunnen til dette gode tilbudet er at vi ikke skal ha dette i salongen mer.  Når vi er i en kjede så må vi ha de samme produktene. Så derfor benytter vi oss av denne muligheten så våre kunder kan få gode tilbud.

 





 

 

Ikke nok med disse produktene. Men, jeg har en bunke med kort som gir deg 25% på klipp. Jeg gir ut ett kort til alle som kommer innom å kjøper et produkt. Jeg har kun denne bunken, så vær kjapp.

 


Vi sees på Headmasters Olavskvartalet i Trondheim.

www.headmasters.no

 

Lik og del gjerne.

 

#Headmasters #Frisør #Toillag #Toillpris #Toillprisa #Midtbyn #Tilbud #Rabatt

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg