Ny pers på gymmet!

Det var skikkelig godt. Et realt kick. Jeg er utrolig glad for at jeg kom meg utav sofaen i dag. Markløft er så himla tungt. Det gjør at jeg ser svart å det føles ut som at jeg holder på å besvime. Det ER så tungt, men for en god følelse det gir etter å ha klart målet jeg hadde. Jeg sammenligner meg kun med meg selv, å det er så gøy å se fremgang. Neste gang skal jeg utfordre meg litt mer når det kommer til markløft.

 

 

I dag så markløften slik ut:

60 kg 1 X 8

70 kg 2 X 8

 Neste gang skal jeg ta 70 kg 3 X 8. Det blir tungt, men jeg skal klare det. Jeg kan jo ta enda tyngre vekter, men da blir det færre reps. Målet er 3 X 8, så da må jeg jobbe meg sakte, men sikkert oppover. Det er en mulighet å for å ta 65 kg 1 X 8 og 70 kg 2 X 8 også. Det er kanskje mer “safe” med tanke på hvor tung denne øvelsen er, men jeg har god erfaring med det at jeg klarer mer enn jeg tror, så jeg vil heller prøve førstnevnte for så å gå ned igjen gangen etter.

 

Ikke til uka som kommer, men uka etter der begynner jeg med et nytt program som går over fire uker.  Er spent på hva jeg kommer til å trene de neste fire ukene.

 

 

Det ble personlig rekord i “liggende triceps press” også. Har slitt litt med teknikken der. Synes fortsatt den er litt vrien, men et kommer seg sikkert.

 

 

Ble det trening på deg i dag?

 

#Trening #Helse #3t #Treningsstudio #helse #Helg #Hverdag #Søndag #fokus #Motivasjon #Inspirasjon #Treningsglede

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg