God morgen!

I dag er jeg ufattelig trøtt. Jeg satt oppe til nesten halv tolv i går kveld. Jeg bruker å legge meg i så fall en time før, men i går fikk jeg fjernhjelp av en bekjent. Min data hadde en del virus og mye tull som jeg måtte få fiksa opp i. Så sånn sett var det jo verdt det. Utrolig greit å slippe mye tull som dukker opp på skjermen.

Jeg er straks klar for jobb og håret har blitt krøllet. Noe må se greit ut når ansiktet ser ut som det trenger noen timer til med søvn. Jada, det er lov å være kritisk til seg selv. Det er bra også det inni mellom. 

Håper dere får en fin dag. Mandag er en fin dag til å forbedre det man gjorde og kanskje ikke gjorde uka før, 

Eller, hva sier du til det?

 

 

#Hår  #GHD  #Krøller  #Skjønnhet  #Søvn  #Trøtt  #Jobb  #Hverdag  #Mandag  #blogg  #blogger

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg