Dagens rumpetrening!

 

På bildet over ser dere jeg jobber litt med min bedre halvdel.  Det å gjøre rumpeøvelser hjemme er i grunn ganske enkelt, men jeg trener oftest på studioet for å få maks utbytte av treningen. Det å lempe på med tyngre vekter med en god teknikk er veien til en fast bakedel.

 

I dag ble økta på en time. Jeg hoppet over to av de da jeg rett og slett var lei. Det er alt for mye øvelser på en og samme økt som jeg skal få endret litt på.

 

Står det øvelser for din bedre halvdel på ditt program i dag?

 

#Trening #helse #aktiv #rumpe #rumpa #Kt #karitraa #bakdel #tirsdag #hverdag #inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg