Styrke i fokus.


Sakte, men sikkert vokser det her. Styrken kommer også stigende.  Det er utrolig gøy å kjenne at kroppen gir positiv respons på den tiden jeg legger ned på dette med trening og min helse. Jeg trener ikke så mye biceps at det gjør noe da jeg kun har en øvelse for biceps  som jeg gjør ca en gang i uken. Jeg er veldig for det å ha fokus på det å trene hele kroppen når jeg først skal trene.  Mitt største fokus er rumpa, skuldre, rygg og mage. Føler at det er viktig med tanke på mitt yrke også.

 

 

Skal du trene i dag?

 

#trening #helse #styrke #styrketrening #biceos #mage #rumpe #rygg #overkropp #hverdag

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg