Solformørkelse. Husk riktige briller!

I dag er det solformørkelse å jeg synes da at dette bildet fra en fotoshoot jeg hadde for noen dager siden, passer perfekt. Det sies i disse dager at barn må holde seg innendørs så det må dere som har disse sjarmtrollene passe på. Har også hørt at man bør unngå å bruke mobilen og vanlig kamera for å ta bilder av dette. Det har visst noe med filteret å gjøre. Det er samme med solbriller. Men, det vet dere nok helt sikkert ifra før. Jeg husker da jeg var liten. Da var det ikke mange som snakket om at barn måtte holde seg innendørs.  Jeg hadde lag på lag med solbriller for å se på sola. Det er jo ganske fascinerende.

 Er det ikke?

 

 

#Solformørkelse #sol #sola #jorda #universet #solbriller #foto #fotoshoot #shoot #mote

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg