Ikke la deg lure!

 

 

Se på lårene mine. Jeg ble sjokkert da jeg la merke til det noen timer etter jeg hadde postet bildet på instagram. De ser jo skikkelig tynne ut. Det er absolutt ikke tilfelle. Det må være noe med vinkelen eller noe. Ikke vet jeg.
Det er viktig for meg å fremstå som den jeg er, ikke noe jeg prøver å være. Jeg ønsker å være et sunt forbildet for alle, så jeg ville bare få avklart dette.

Det ser faktisk ut som at låret der jeg lener armen min på er mye større også. Det er tydeligvis lite som skal til for at kroppen skal se tynnere ut. Her står jeg kanskje med den ene foten lengre frem enn den andre. På ene låret har jeg et mønster som kanskje forminsker litt også.

Det at jeg så dette gjorde at jeg måtte sjekke ut noe av dette i form av bilder der jeg var bevisst over hvordan jeg faktisk sto.

 

 På bildet under strammer jeg rumpa. 

 
 

 

Å på det nederste står jeg helt vanlig. Magen ser egentlig helt lik ut, men lårene ser mer trente ut på det nederste. Det er så lite som skal til. Disse bildene er tatt rett etter hverandre. Jeg for min del orker ikke å lyge på meg noe. Det er hverken sunt eller bra for meg. Å mine lesere vil jeg skal bruke tiden på å lese ærlige ting om meg her på bloggen. Hva andre gjør legger jeg meg ikke borti. Kropp er ikke alt. Helsen i sin helhet betyr mer.

 

 

#helse #kroppsfokus #kropp #Fokus #Foto #Posering #Trening #Helse #hverdag #Torsdag

 

Instagram: @Randiae

Facebook, bloggsiden: Trykk her

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg