Klar for å innta mitt treningsstudio.

Sponset innlegg

 

Startet denne herlige lørdagen med en deilig frokost. Sto opp klokken 08.15 i dag. Typisk meg når jeg har fri en helg å våkne tidlig. Men, fordelen er jo at jeg får mye utav denne dagen. Ikke noe vits i å sove bort dagene heller. Jeg er litt sånn at jeg føler at jeg har sovet bort dagen om jeg ligger mye lengre enn klokken 10.00. 

 

Noka musli frokostblanding, 2 hjemmelagd knekkebrød og en kopp kaffe. Dette burde holde. Jeg har fått mine nye treningsprogram for neste uke allerede, så jeg vurderer å kjøre de litt ukjente øvelsene i dag så jeg vet litt mer om hva som venter meg.
Etter treningen skal jeg kjøpe meg et kamerastativ. Har kjøpt meg en ny linse til kameraet mitt som kommer i løpet av neste uke. Det blir nok litt fotografering om litt igjen.

 

Hva skal du gjøre på denne fine dagen?

 

Følg meg gjerne:

Instagram: @Randiae

Facebookside: Her¨


 

#Noka #Sponsor#Sponset #Blogg #Blogger #Helse #Trening  #Kaffe #Morgen #Overkropp #Styrke #Fitness #Karitraa #kt #Motivasjon #Inspirasjon #Foto #Mat #Fotoshoot  #Shoot

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg